Despre Amigo
Energie, nu vorbe
POVESTEA AMIGO PORNEȘTE ÎN 1967, ÎNTR-O LOCALITATE DIN STATUL PARANA, SUDUL BRAZILIEI, CORNELIO PROCOPIO
În această localitate un grup de fermieri locali decid investiția într-o fabrică de prelucrare și ambalare a vestitei cafele braziliene. În 1971 fabrica a fost gata dar numai în 1981 investitorii au reușit să-și pună la punct capacitățile de export.
ÎN ANUL 1982, CAFEAUA AMIGO AJUNGE PENTRU PRIMA DATĂ ÎN ROMÂNIA
Așa începe o poveste de succes, o poveste a uneia dintre cele mai îndrăgite mărci din România, o poveste scrisă, în primul rând, de către și pentru consumatorii mărcii Amigo.
În 1982 primele importuri de cafea Amigo ajung în România, într-o primă fază prin intermediul operațiunilor statului, și mai apoi cu ajutorul unor firme private.
Ceea ce face povestea Amigo deosebită, chiar unică pe alocuri, este păstrarea cu sfințenie, 100%, a cafelelor braziliene din compoziție, a rețetei și gustului caramelizat, a locului de producție și a ambalării la cutie.
Cutia a fost aleasă în 1982 pentru că reușea să izoleze foarte bine cafeaua după deschidere, nepermițând aerului să afecteze aroma cafelei din interior. Acesta este și astăzi motivul numărul 1 pentru care cutia a rămas aceeași. Tradiția dar și calitățile ermetice ale cutiei metalice.
EVOLUȚIA CAFELEI AMIGO
Amigo este marca ce și-a asumat să asigure energia atât de necesară tuturor celor care nu au timp să stea, să îi țină conectați pe toți cei fără de care viața noastră nu ar fi fluidă, curierii care livrează bucurie, medicii care dau speranțe, brutarii care livrează prospețime zilnică, reporterii care ne țin conectați și toți cei care țin România în mișcare. Toți au nevoie de energia Amigo, iar Amigo furnizează energia necesară ca într-un ecosistem ce susține viața.
Amigo este pentru toți cei care nu au timp de pauză dar au nevoie de energie pentru a-și face meseria cu responsabilitate. Amigo este pentru cei pe care se bazează România.
De aici și sloganul Amigo. Energie, nu vorbe.
1982
Cafeaua solubilă Amigo intră în ritualul zilnic al românilor
2014
Amigo își extinde prezența în viața zilnică a consmatorilor săi, oferind soluții de aparate automate pentru consum în zonele de trafic deschis.
2015
Amigo lansează campania de comunicare „Energie, nu vorbe”, pentru toți cei care sunt mereu contra cronometru și lucrează sub presiunea timpului.
2017
Amigo lansează campania de comunicare „Fii energie, nu vorbe”, având-ul ca susținător pe Horia Tecău, sărbătorind și energizând românii activi, care folosesc energia pentru a își alimenta pasiunile.
2018
Amigo lansează campania de comunicare „Esențialul”. Campania este menită să reamintească tuturor consumatorilor de cafea instant valorile esențiale ale acesteia: ambalajul Amigo instant – cutia este deja legendară, crema densă care este nelipsită în ritualul de preparare, și gustul puternic – unic, de neconfundat, neschimbat în toți acești ani.
2022
După 40 de ani de la lansare, după 40 de ani de când energizează românii în fiecare zi, după 40 de ani de consistență, Amigo este cafeaua preferată a românilor, câștigând aprecierea, dragostea și respectul consumatorilor săi.
2023
Amigo lansează campania de comunicare “Tura de noapte”. Campania aduce în focus și pe cei pentru care activitatea începe atunci când noi ceilalți ne oprim. Sunt cei care țin lumea în mișcare până ne vine rândul de dimineață.
2023
Amigo Energizează România și ziua și noaptea. Marca leader al categoriei de cafea solubilă răspunde cerințelor consumatorilor și lanseză produse noi: Amigo Cafea Solubilă Mild, Amigo Cafea Solubilă Decaf, Amigo Cafea Solubilă Premium și Amigo Cafea Solubilă Crema.
2024
Amigo lansează gama de specialități Amigo Cafea 3în1, produse ambalate la doză de preparare de 13g, la plic. Gama cuprinde atât produsele clasice Amigo 3în1și Amigo 3în1 Cappuccino cât și produse care aduc consumatorilor gusturile și aromele cele mai în tendință, și anume Amigo 3în1 Hazelnut, Amigo 3în1 Salted Caramel, Amigo 3în1 Butter Toffee si Amigo 3în1 Irish Cream.