Regulament
REGULAMENTUL OFICIAL al Campaniei de Sampling AMIGO MIXES
Perioada Campaniei 16.06-31.12.2025
Capitolul 1. Organizatorii
1.1. Campania de sampling Amigo Mixes („Campania”) este organizată și desfășurată de către Strauss România
SRL, societate română, cu sediul în Strada Nicolae Teclu nr. 51, sector 3, București, înregistrată la Registrul
Comerțului sub numărul J1994014081405, cod unic de înregistrare RO5990561, reprezentată prin Marius
Melesteu în calitate de Director General și Cristina Necula în calitate de Director Financiar, denumită în
continuare „Organizatorul”.
1.2. Participanții la Campanie sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament oficial
(„Regulamentul”).
1.3. Regulamentul Oficial este disponibil gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, pe site-ul www.amigo.ro,
telefonic la 021.272.15.00 (tarif normal, între orele 08:30 – 17:00, luni – vineri, cu excepția sărbătorilor
legale) sau prin solicitare scrisă trimisă la sediul Organizatorului.
1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel
de modificări să intre în vigoare numai după anunțarea în mod public a modificărilor respective prin
intermediul acelorași canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost făcut public anterior,
precum și prin notificarea autorităților competente, după caz, dacă modificările efectuate necesită o astfel de
notificare.
1.5. Campania va putea fi intrerupta de catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare, in cazul
aparitiei unei situatii de forta majora sau caz fortuit.
1.6. Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Anexele sau
actele aditionale la Regulament fac parte integranta din acesta.
1.7. Participarea la aceasta Campanie se face pe baza acceptarii Regulamentului de catre participanti. Participantii
se obliga sa respecte si sa se conformeze termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
Capitolul 2. Durata si aria de desfasurare a Campaniei
2.1. Campania se desfășoară în perioada 16.06-31.12.2025.
2.2. Campania este organizată în 26 de magazine fizice din rețeaua Auchan, denumite în continuare „Magazinul
Participant”. Mostrele vor fi aplicate pe produse existente la raft, direct în locațiile fizice.
Capitolul 3. Drept de Participare
3.1. Campania este deschisă persoanelor fizice care au împlinit vârsta de 18 ani până la data începerii Campaniei,
cetățeni români sau străini rezidenți în România, care achiziționează produse eligibile din Magazinul Participant.
Capitorul 4. Marcile si Produsele Participante
4.1. În cadrul Campaniei se vor oferi gratuit mostre sub formă de:
- 1 plic Amigo 3în1 13g
- 1 plic Amigo 3în1 Cappuccino 13g
4.2. Mostrele vor fi ambalate împreună într-un plic de carton, etichetat cu mențiunea „MOSTRĂ” aplicată pe codul
de bare al fiecărui plic.
4.3. Plicul de carton va fi sigilat prin aplicarea unui autocolant (sticker) și va fi prevăzut pe verso cu o bandă dublu-
adezivă, care permite atașarea acestuia direct pe ambalajele produselor Amigo Cafea Solubilă 100g, 200g sau 300g
disponibile la raft, în cadrul Magazinelor Participante.
4.4. Valoarea totală estimativă a produselor oferite sub formă de mostre este de 162.000 lei + TVA.
Capitolul 5. Mecanismul Campaniei
5.1. Participanții vor beneficia de mostre gratuite prin simpla achiziționare, din cadrul Magazinului Participant, a unui
produs Amigo Cafea Solubilă 100g, 200g sau 300g pe al cărui ambalaj este aplicat plicul conținând mostrele
promoționale.
5.2. Aplicarea plicurilor cu mostre se va realiza anterior perioadei de desfășurare a Campaniei de către societatea-
partenera a Organizatorului, care va aloca un interval de timp de 1 (una) oră pe zi, timp de 7 (șapte) zile
consecutive, pentru fiecare magazin în care are loc implementarea Campaniei.
5.3. Mostrele promoționale sunt oferite în limita stocului disponibil, acestea fiind aplicate pe produsele participante
conform unui calendar de implementare prestabilit. Organizatorul nu are nicio obligație de a suplimenta stocul
de mostre în cazul epuizării acestuia.
Capitolul 6. Litigii si legea aplicabila
5. Eventualele litigii aparute intre Organizator, pe de o parte, si oricare dintre participantii, pe de alta parte, se vor
rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti
romane competente.
6. Legea aplicabila acestui Regulament este legea romana.
Capitolul 7. Incetarea Campaniei
7.1. Campania inceteaza prin urmatoarele modalitati: prin ajungere la termen; prin aparitia unui caz de forta majora;
din motive independente de vointa Organizatorului de a continua Campania, cum ar fi epuizarea stocului de
produse de sampling; prin decizia Organizatorului.
7.2. In situatiile prevazute mai sus, Organizatorul nu are nicio obligatie fata de Participanti, cu privire la returnarea
unor sume si/sau plata unor sume cu titlu de despagubire.
Capitolul 8. Prelucrarea datelor cu caracter personal
8.1. Organizatorul nu prelucreaza date cu caracter personal ale participantilor.
Capitolul 9. Forta majora
9.1. Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat
sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si
indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la
acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice
reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului.
9.2. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa,
impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi
exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi
impiedicata sau intarziata, conform prevederilor C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa
comunice participantilor la Campanie pe pagina www.amigo.ro in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta
majora, existenta acestuia.
Capitolul 10 Diverse
10.1. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului
este definitiva. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa:
catre Strauss Romania SRL, societate romana, cu sediul in Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, Bucuresti,
inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/14081/1994, cod unic de inregistrare RO5990561, in
termen de maximum 2 (doua) saptamani de la data la care a luat nastere situatia contestata. Dupa aceasta data
Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamantie.
10.2. Produsele de sampling vor fi livrate Magazinului Participant anterior datei de incepere a Campaniei. Magazinul
Participant va pune la dispozitia Organizatorului, ulterior incetarii Campaniei documente din care sa reiasa ca
produsele de sampling au fost utilizate in comenzile persoanelor fizice.
10.3. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Campania promotionala se vor rezolva pe cale
amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti
din Bucuresti.
10.4. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau
orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea
Campaniei.
29.05.2025
ORGANIZATOR:
Strauss Romania SRL
Director General
Director Financiar